scootertramp
Regular Contributor
Shouldn't the time connected of the VPN/WG slots be reset on a router reboot? They get reset on a Reset/Reconnect
either done manually or automatically. Not a big deal, just curious.
Router was rebooted about 11 hours ago.
VPNMON-R3 - v1.7.0
Port | Mon | IFace | Health | WAN State | Public WAN IP | Ping-->WAN | City Exit / Uptime
-------|-----|--------|--------|--------------|-----------------|------------|---------------------------------
WAN0 | [X] | eth0 | [ OK ] | Active | xx.xxx.xxx.xxx | [ 11.526] | Salem: 0d 10h:58m
WAN1 | [X] | [n/a] | [n/a ] | Inactive | [n/a] | [n/a] | [n/a]
-------|-----|--------|--------|--------------|-----------------|------------|---------------------------------
OpenVPN
Slot | Mon | Svrs | Health | VPN State | Public VPN IP | Ping-->VPN | City Exit / Time Connected
VPN1 | [X] | [ 8] | [ OK ] | Connected | xxx.xxx.xxx.xx | [ 28.468] | Edison: 4d 09h:24m
VPN2 | [X] | [ 8] | [ OK ] | Connected | xxx.xxx.xx.xxx | [ 22.684] | Boston: 5d 23h:37m
VPN3 | [ ] | [0000] | [n/a ] | Disconnected | [n/a] | [n/a] | [n/a]
VPN4 | [ ] | [0000] | [n/a ] | Disconnected | [n/a] | [n/a] | [n/a]
VPN5 | [ ] | [0000] | [n/a ] | Disconnected | [n/a] | [n/a] | [n/a]
Wireguard
Slot | Mon | Svrs | Health | WG State | Public WG IP | Ping--->WG | City Exit / Time Connected
WG1 | [X] | [ 2] | [ OK ] | Connected | xx.xxx.xxx.xxx | [ 21.862] | Boston: 1d 07h:54m
either done manually or automatically. Not a big deal, just curious.
Router was rebooted about 11 hours ago.
VPNMON-R3 - v1.7.0
Port | Mon | IFace | Health | WAN State | Public WAN IP | Ping-->WAN | City Exit / Uptime
WAN0 | [X] | eth0 | [ OK ] | Active | xx.xxx.xxx.xxx | [ 11.526] | Salem: 0d 10h:58m
WAN1 | [X] | [n/a] | [n/a ] | Inactive | [n/a] | [n/a] | [n/a]
OpenVPN
Slot | Mon | Svrs | Health | VPN State | Public VPN IP | Ping-->VPN | City Exit / Time Connected
VPN1 | [X] | [ 8] | [ OK ] | Connected | xxx.xxx.xxx.xx | [ 28.468] | Edison: 4d 09h:24m
VPN2 | [X] | [ 8] | [ OK ] | Connected | xxx.xxx.xx.xxx | [ 22.684] | Boston: 5d 23h:37m
VPN3 | [ ] | [0000] | [n/a ] | Disconnected | [n/a] | [n/a] | [n/a]
VPN4 | [ ] | [0000] | [n/a ] | Disconnected | [n/a] | [n/a] | [n/a]
VPN5 | [ ] | [0000] | [n/a ] | Disconnected | [n/a] | [n/a] | [n/a]
Wireguard
Slot | Mon | Svrs | Health | WG State | Public WG IP | Ping--->WG | City Exit / Time Connected
WG1 | [X] | [ 2] | [ OK ] | Connected | xx.xxx.xxx.xxx | [ 21.862] | Boston: 1d 07h:54m
Last edited: