Nog een bug gevonden: een Android-telefoon maakt geen verbinding meer met de AIMESH. Hij maakt wel verbinding met de basisrouter, maar niet met de "ethernet connected" AIMESH. Ik heb een volledige fabrieksreset uitgevoerd, alles opnieuw geïnstalleerd, de AIMESH opnieuw aangesloten/geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Je kon AIMESH ook toevoegen als hij verbonden was met een ethernetkabel, ongeacht het zwakke wifi-signaal met de hoofdrouter. Nu niet meer mogelijk. Om de AIMESH-router weer aan je systeem toe te voegen, moet je hem dichter bij je hoofdrouter plaatsen, hem instellen met wifi en hem na de installatie weer op de oude plek zetten met een ethernetkabel en alles werkt weer. Nou ja, afgezien van wat verbindingsproblemen met wifi-clients. Dit zijn twee GT-B98's. Ik begin te denken dat er iets mis is met een of beide. Ik heb ook geprobeerd het wifi-netwerk op mijn Android-telefoon (Motorola Edge 30 Fusion) te verwijderen en opnieuw te verbinden en wifi/BT te resetten. Ook zonder resultaat. En vreemd genoeg maakt hij wel verbinding met de hoofdrouter, maar niet met de Aimesh?! Met AImesh geeft dezelfde wifi-netwerk-SSID "configuratiefout" aan bij het verkrijgen van een IP-adres. Alle iPhones maken perfect verbinding op beide apparaten. De enige optie is teruggaan naar oudere firmware? <zucht>